Monday, May 24, 2010

Finally, it's done..


Tanggal 22 Mei 2010, adalah hari yang paling aku tunggu setelah lebih 6 tahun menunggu..guess what? Aku dah grads!!

Lama ooo, aku belajar..eeheheh maklumle amik part time studies je..tapi apa pun semua dah selesai..segala jerih perih, penat lelah, aku rasakan semuanya berbayar pada hari tu..ada satu macam perasaan bercampur baur, sedih, happy, rasa nk menjerit pun ada bila pijak je pentas kat Dewan Sri Budiman tu..tapi at the same time terharu sebab akhirnya aku tamat jua..

p/s: Kat sini aku nak ambil kesempatan untuk ucapkan berbanyak2 terima kasih buat Baby tersayang sebab banyak bantu orang, dari mula masuk belajar sampai le abis. sampaikan penah satu masa orang fed up nk teruskan berlajar ni, tapi dengan semangat yang Baby beri, akhirnya semuanya terlaksana jua..terima kasih yang tak terhingga dan tak mungkin dapat ku balas dengan apa jua di dunia ini..TERIMA KASIH BABY SAYANG..

No comments:

Post a Comment