Wednesday, June 6, 2012

Meh nak review skit!

Assalammualaikum..

okeh kali ni saja nak bawak korang g jenjalan ke PD..anda tau apa itu PD? tatau? sila google sendirik yeh! memandangkan skang ni cuti sekolah, maka aku ngan berbesar ati membawak anak teruna plus maknya skali plus plus maktih n kawannya juga mengeskort haku ke PD. ekceli aku ada keje kat PD eheh sambil2 keje tu amek la kesempatan bawak diorang g bercuti *cutilasangat*. bukan men eksaited la anak teruna tu, siap beli baju renang baru lagi *okmakdiapunsama* tempat yg aku bawak tu nama dia Tiara Beach Resort..nun jauh nak sampai sempadan melaka..hampeh tol, aku siap buat u-turn lagik takut sesat..cisss..tempat ni memang aku SARANKAN korang JANGAN pergi! dah la humang ai jauh beribu batu, lebih sudu dari kuah eh bukan indah kabar dari rupa..seumo idup den, tak ponah laei la pegi hotel makan pakai pinggan polisterin! buek malu yo! sentap ai tau! dah la staff semua cam ampeh! ade ke patut dia kata kat sorang peserta aku, muka cam sial! perghhh tak bley blah kan ayat ko..wei wei customer is always right k! ko tak diberi trainning ke minah? bilik pulak..besar memang besar, kalo bawak famili memang sesuai la xyah ko nak sewa bilik banyak2 elok ko lambak je lam satu bilik..lam 7-8 orang muat la lagi! satu aku tak bekenan *ehsatuke* ok fine banyak yang aku tak bekenan..bilik dah la berbau, cadar tah taun bila last dia tukar, lantai tak bersapu, tombol pintu cam nak tercabut..memang sangat tak secured! memang horror la, ada 2 bilik peserta aku kena ceroboh. satu ilang enbeg satu lagi just kena pecah masuk je..sian peserta tu, datang nk amik ilmu tapi jadik tragedi lak..mahapkan saya ye..saya dah cube jadi organiser yang terbaik..selalunya nasib saya tak baik la..ehehe..asal ada kusus je, ada je keaadaan yang tak menyenangkan..ye la siapalah saya, saya hanya merancang tapi perancangan ALLAH lebih baik. got me? ok sudah2 takmo melalut..dah la tak snap gamba lansung dek kerana ketakde mood-an, maka hanya gamba google menjadi santapan korang ye..


jangan teruja sangat, menatang sotong ni memang la wujud tapi lahai..sedih!hukhuk..oke badut tidak disertakan, harap maklum..

jangan tertipu oleh ilusi mata..wachot!

cam lek -lek je gambar kan? udara yang nyaman, pantai buatan yang bersih..hakikat? eh bila kali terakhir uolss bersihkan air kolam nih yek?
moral of thestory :- sila buat research dan lawatan tapak sebelum organize pape kursus ye! * baik saya belajar dari kesilapan T_____T *

2 comments:

  1. Last connie pegi tempat nie 2008 mmg best... apartment bersih (mase tu fully tiara punye management)... kolam pon takde bayaran theme park, skali byr dgn room...

    Tapi since 2011 x silap Tiara tukar management & byk jual apratment pd individu luar.. kebersihan mmg worst... last time pergi thn lps.. sgt mengecewakan.. dah la theme park kena byr 2x... it will be the last time la jwbnya.... huhuhu..

    ReplyDelete
  2. yup betul tu connie..memang xmo jejak dah tempat ni..black listed la!

    ReplyDelete