Thursday, May 15, 2014

dah berabuksss....

salam..hey hai

dh lama xjengok blog almaklum bz bebenor...hehe...rindu ngan blog ni..xpe ai janji nti akan rajinnnss (nampak s yang byk tu?) tah hape angin mlm ni rajin plak nk menaip..aka2 tulih diari masa sekolah dulu..tp haku ni hangat2 taik kucen..buat diari kemain lawa siap balut ngan pembalut hadiah gitu..nampak tu buat ok diari..bukan beli hukhukss ye la dulu kan susah bukan byk duit pung g skolah pun bawak limaploh sen jer..tidak le kata skang ni senang tp boley la skit dr dlu...dulu diari aku mmg le zde sape dikalangan spy2baba kt umah tu yang tau baca sebabnya aku kan bijak hewhew aku tulih pakai bahasa kod..ko mampu..kekek menanges kakak aku nk mentranslate nyer...aku rs spi skang pun dia xtertranslate...ngah harap kau x berjaya sbb adik byk kutk ko dlm tu.. time aku tulis diari oun time2 sedey kira mcm luahan jiwa gitu hihihi tp dh name pun x bersungguh maka hayat diari tu sekejap je...bila gatal tu dh tamat tempoh dh kemana campak pung aku xtau..naseb baik arwah mak xpandai baca kalo x dah lama aku kena post g skolah asrama...ye arwah mak aku xpandai baca bukan aku nk kata kt mak aku sendiri cuma sbagai peringatan dan sabit kerinduan patut la dia beria suh kami g skolah janji boleh belajar dia keje penat xpe janji g skolah..naseb aku bijak hahah...bijak la sgt..

sebenarnya byk je nk tulis..tapi nanti2 la ye..skang nh amik gambo makanan dulu...ni supper aku mlm ni..yihhaa org gemok dan makanan mmg sukar dipisahkan..



om nom nom kari ikan semalam cicah roti bengali hukhuks heaven..#pastukogemuksalahkanorg#.. sape terliur naseb le..


till then..papai zzzzz

No comments:

Post a Comment