Tuesday, December 21, 2010

B yang suka stoberi

salam..wah wah..tetiba je ari ni nk citer pasal tempat sejuk yg ada banyak giler buah stoberi..jeng jeng..pastinya Cameron Highland la kan..ekceli, entry ni ada kait mengait ngan eksiden yang berlaku semalam (20.12.2010) ngeri dengarnya..ish ish..ramai yang terkorban..tetiba je meremang bulu tengkuk sebab kalau nk g ke CM tu harus le lalu tempat tu..adehh, baru je bercadang nk g bercuti kat sana New Year nih..camner?

memang la diakui sepanjang perjalanan nk mencecah dan menghirup udara segar kat CM tu jalannya berliku2..mencabar wehh..sebab tu la aku lebih rela jadik drebar dari jadik penumpang..leh muntah ijo la kalau duk belakang tuh (memang aku dah try dah, pala jadik pusing2 macam gasing da!) memang berzikir (uikss..apsal korang baca tang nih banyak kali nih? tak cayer ek?) la manjang duk kat blakang tu, nk lagik afdal sila mengucap siap2 masa nk naik kete tuh..ehe..tu la kan, sebenarnya banyak betul tempat mnarik kat Malaysia tanah air tercinta nih.. tapi prasarana, i means keadaan jalan dan etc tu tak berapa cumil la..kata nk suh cuti2 malaysia? apa kes kan?

dan aku harap aku tak la mengfrustkan my B utk dapatkan fresh stoberi dan fresh vege nanti..moga2 kami dapat mengulangi memori makan sup sayur campur yg fresh (masak sendiri hokay!) plus makan ubi rebus yang giler manis plus makan jagung yang super duper chedappp!! and yang pastinya yg paling2 akan suka ialah Bucuk encem yang akan kata "mumy, kita nk g tempat sejuk yer? adik nk mainan atu je!" huhuh..everything for u dear..luv my bucuk n B so much..

p/s: sume gambar di bawah, adalah usaha keras setelah aku mengodek2 folder yg dah banyak habuk plus sawang..eheh

budak bucuk ngan mama

aku ngan bunga..sila jangan jeles..


jom makan stoberi ramai2..

2 comments: