Friday, December 24, 2010

bikin panas jer!

salam..petang2 nih malas la nk ngomel pepanjang kan..satu je yg nk kasik tau..aku tgh hanginnnnnn! uishh..ni betul punyer berangin nih. lagi hangin dari angin betul nih! ni pasal sorang makcik kat opis aku nih, eleh takat ko tinggi jadik ** tu, ko ingat aku heran..dah salah tu mengaku je lah kan..ni lagi mau pusing2 citer laks..pandai ek ko nk cover salah ko..eeeiiii, kalo le ko tu baya2 adik aku, dah lama aku sekeh tau dak! ni dah tahap2 nenek aku dah..bawak2 le insap makcik! menci tul kalau orang tua tak sedar diri nih!takyah le bermuka2 depan bos..cam baik jer..eeiii ada yg kena karang nih!

p/s: sori ter 'emo' laks..kepada sumer yg tgh baca..bawak istifar byk2 k(ingatkan diri jugak nih!) huh!

2 comments:

  1. maranyer akak.. awat larrr... huhuhu mcik?? nenek?? nie mesT pasal kakak ain eik?

    ReplyDelete