Wednesday, November 23, 2011

Lara hati..uhuk uhuk..

Assalammualaikum..
Pernahkah engkau hargai cintaku yang sejati
Pernahkah engkau mengertikan diriku ini
Betapa hebatnya cintamu, memberiku sejuta pilu
Betapa agungnya asmaramu, membuatku terpaku

~ kadang2 apa yang tersurat jarang dihurai dek mata kasar..apatah lagi yang tersirat..lara hati tak selalu terpamir pada ukiran wajah..terkadang hanya sepi di pinggir hati..adakalanya jauh terpalit di ruang rasa..itulah manusia..yang banyak ragamnya..bermacam karenahnya..aku tak pinta utk menyayangi ..ia terlahir semulajadi lantaran sirna kasih yang di unjukkan..mungkin aku terkesima lantas jadi alpa pada ketentuanNYA..aku manusia yang mudah lupa, mudah hanyut..kerana aku hanya insan biasa..aku bukan zat teristimewa yang hadir utk tidak melakukan dosa..aku masih insan biasa yang punya rasa yang berbeza..~

No comments:

Post a Comment