Thursday, January 16, 2014

positip

salam..

setengah bulan dh hmpir pasti untuk bulan pertama 2014 ni...apa je la pencapaian untuk setakat ni..hurmm masih boleh bertahan dr yg bukan2 moga2 yg positif makin berlarutan..

susah ek rupanya nk tarik aura positif ni ye..sementelah sekeliling kita banyak nau bertebaran yg negtip nya..haishhh..manusia ni makin lama makin lupa..lupa dengan nikmat yg Allah pinjam kan..pantang la org buat baik..pantang sangat..ade je nk di pijaknya..suka sgt amik kesempatan..ape kesempatan masa yang kau ada untuk hidup masih x cukup kah? pelik bin ajaib..

xmengapa memang dasar manusia..kalau xkena selagi x rasa kompem x tebal muka..ce kalo dh rasa skali..nak2 kalau dpt bertemu buku ngan ruas..mau berdesing tahan panas..

aku ingat lagi dulu..masa aku kat sekolah..waktu tu aku mmg das
ar xbleh kau salah cuit skit lah kompem melenting..ada sorang budak ni..mmg aku kecik besar kecik besor je nengok dia..budak ni laki..opss bukan sebab aku minat dia to sebab kelaku dia..haisshh mulut mmg puaka..aku plak jenis tahap kesabaran rendah..satu hari tu apebenda tah dia kutuk aku..depan2 plak tu..mmg ko mintak maki la kan budk..terbalik meja studi aku hamukkn..terdiam cikgu aku..mmg aku dh kedepan cekak leher baju dia tinggal nk debik je lg..sib bek ada yg halang kalau x mmg dpt make up siap final touch la dr aku..stat dr hr tu mmg dia xbrani dh kate2 aku..tu lah perumpamaan buku bertemu ruas..budak pompuan lain bleh la kau ejek2..habis sgt pun budak2 nanges bawah meja je..ngan aku sori..bukan aku ni brani sgt cumanya aku xsuka org kata2 aku..ko sape nk kata2 aku..buat hal kau dh la.. aku camtu la..malas amik pusing hal org..melainkn kalo ko yg usik aku dlu..kalo takat cuit2 manj aku xdehal.tapi kalo spi tahap cuit yg menyiku mmg aku siku je..tajam tahu siku ku ini..

tapi skang stail buku2 bertemu ruas ni aku harap dpt ku pendam slagi x menganggu emosi aku..biar lah..kalau kau rs kau buat cmtu kau bahagia maka go on please..x hadap aku nk melayan.. baik layan dua teruna ni lagi besshhh..








No comments:

Post a Comment