Thursday, March 10, 2011

menyampah der!

menyampah? apa tu? asal dari perkataan meyapu + sampah ke? huhuhu lebey kurang la ek..have to agreed thats the words i often use when i really2 fed up dengan keaadan sekeliling nih..tapi ekceli perkataan ni tidak seharusnya digunakan dengan kekerapan yang banyak yer..:D reasonnya senang je, kalau kita menyampah dengan seseorang ke, dengan benda ke..nanti perasaan tu berbalik pada kita semula tau..tak caya try test sendiri..try le korang jangan menyampah dengan makcik sebelah umah yang sangat2 suka menyibuk hal korang ke atau korang menyampah dengan clenaner opis korang yang asal korang masuk toilet je, dia pun sibuk je nk cuci toilet (goshhh.marah kan?)..cuba korang try tak menyampah kat diorang..betul nih aku dah cube..memang betul..kalau kita tak menyampah kat orang, orang pun mesti tak menyampah kat kita..macam jugak binatang, even binatang tu haram kita pegang, takyah le kita menyampah bagai nak mam*** kat menatang tu..buat biasa dah la..(ni ada kaitan dengan dog yang very the banyak masa aku lalu utk balik kerja..asal aku nk balik keje je, dia mesti banyak melampau2..haishhh..) tapi tak pe, sebab aku tak menyampah kat dog2 tu, diorang pun pandang aku cam takde perasaan je la kan..bak kata sorang uncle cina tu " meleka bagai menyilakan kedatangan anda"..harharhar..tingat aku kat david teo...ngeeee...pape pun moral of the story jangan le menyampah sangat kat saper2, kelak sok atau lusa kita akan perlukan balik orang tu secara lansung atau tidak..agreed with me? say yes now! :P
menyampah ai der!

No comments:

Post a Comment