Tuesday, March 1, 2011

trilogi cinta


salam..elo2..huhuh..sape tengok citer trilogi cinta angkat tangan! saper tak tengok memang korang tak besh lansung..perghhhh citer ni memang layan aa..memang le yang terbaik..sampai ada le orang tu terlari waktu tido dia sebab layan citer nih! (huhuhu..kecintaan..jangan mare aa!) citer yang memang super duper bumper superb lah...tambah2 laks hero dia memang hero pujaan malaya gitu..bagi sape2 yang memang follow novel tulisan sharifah abu salem, memang sangat2 la feeling dan menusuk ke kalbu..trilogi cinta adalah garapan dan himpunan citer dari 3 buah novel yang sangat2 best dan yang memang aku dah baca..dulu selalu gaks terpk, apsal le novel yang cenggini punya baik takder laks orang filem berminat nk buat gambar kan...dan setelah bertahun2 lamanya baru le pertanyaan tu jadik kenyataan..pemilihan pelakon2 pun memang sangat2 menepati jalan citer dan watak2 dalam novel asal nya..razif yang macho, norjinah yang lembut dan hitam manis, norseha yang super jahat(tak sedar dirik dia nih!huh..menci..), badrol yang sangat baik hati dan muka innocent (en badrol couple ngan saya je lah nak?..huhuhu..xoxo), salmi yang memang le hati batu (amyza memang terbaek..), shahrul, mak wan, abg, kakak, adik hatta bibik sekalipun semuanya best..memang best aa diorang2 nih! so pada saper2 yang memang ken kununnya tamo layan citer melayu nih, aku sarankan acu try test tengok sekali..pastu aku yakin akan berkali2 le korang mengadap citer tu..betul nih aku tak tipu!

p/s: kecintaan..nanti kita photoshoot gambar tengok atas n posing cam en razif yer..huhu..

No comments:

Post a Comment