Friday, February 25, 2011

saya juga manusia...

salam..entri pagi jumaat...ye kengkawan, saya juga manusia biasa..yang punya hati, perasaan, perut, jantung, paru2, buah pinggang dan semua benda yang anda juga miliki..jadi normal lah kiranya saya juga mempunyai mood yang berubah2..kadang2 saya juga tak mampu tahan rasa sedih saya sendiri..nanges je sensorang memalam kat bilik..hanya berteman bunyi cengerik (caiisshhh) ..jadi apa sangatlah kiranya kengkawan semua cuba memahami hati insan yang hina seumpama saya ini..saya pun tak suka nk sedih2 cenggini..saya suka senyum2 walopun ada kalanya waktu tu tak memerlukan saya senyum,,saya tetap akan tersenyum..tapi saya tak gila ok! saya selalu praktikkan bahawa senyum itu sedekah tambah2 lagi pagi jumaat..saya suka nk sedekah banyak2..walopun saya tak banyak duit tapi saya pun nk rasa jadik cam orang kaya jugak..suka sedekah..maap le kengkawan kalo rasa saya tak ceria hari ni..saya cuba nk ceria tapi mana mungkin saya boleh ceria..mesti kengkawan nk tau sebab nya kan..bukan sebab saya gadoh ngan sesapa, bukan sebab saya rindu sesapa (org yg saya rindu selalu ada ngan saya)..tapi sebab..sebab..sob..sob..sob... waaaaaa (uikss jangan nanges dulu!!) markah LNPT saya tak tau lagikkkssss..tolong la kengkawan!.. huuuuuuuuhuuuu...bos..kasik la tau markah saya..tapi kalo markah rendah saya xmo la..kasik la 99.999%...huuuuuu...

p/s: emosi terganggu skit pagi2 nih! xpe2 kang kite g sogo yer..

No comments:

Post a Comment