Monday, February 7, 2011

belog ku yg dah berabuksss...

salam..elo..elo..uhuk uhuk...wei banyak abukss la kat sini..teheee...biasak la kan dah dekat seminggu tak berlap..memang le cenggitu..huhu..aku balik kg le, jengok orang2 tersayang..huu asik duk bandar je, sampai tak hengat dah nk balik kg no..huhu..saje aku balik lama skit, amik kesempatan dari cuti tahun baru cina dan hari wilayah..so lajak kan skit jadik seminggu..dapat le berlama2 kat umah ku sorgaku iteww..apa xtvt aku kat kg ye? tadak pape pon..cuma duk umah, tgk tv (spesel betul tv umah aku, kaler biru jadik merah, kaler merah jadik itam..pendek kata --> en. ayah, cam kena beli tv baru je? huhuhu.. haish..tv oh tv, dah dekat 20 tahun berkhidmat ngan famili aku ye..takpe2 nanti kita retire kan awak ek..kasik rehat cukup2..)..ada la jugak aku attend 2 kenduri sepupu sepapat aku..yg sorang tu dekat kg mak aku n sorang lagi sebelah umah jer..so dua2 dah slamat dah..selamat pengantin baru yer tina aka bibik dan fazli aka ateq..semoga bahagia ke anak cucu opsss sampai akhir hayat..jangan gado2 aa..kasik loving2 maa...baru honeymoon sepanjang tahun..xoxo

gambar ehsan en.google. aku malas nak amik gambar pengantin sebab takmo pengantin kecik ati, ye la, aku baru je sampai semua org sibuk2 suh duk dekat pelamin, mesti diorang ingat aku pengantin kan..ye la ai kan glam gitu..huhu..tak bleh blah le ko..sebenarnya sebab enpon aku cap ayam je, malu jerk ngan cameraman yg ada kam canggih tu..huhuhu..alasan!
aku g kenduri pun utk makan jer, pastu tunjuk muka skit2, jadik mentara lam seminit dua pastu buat alasan kena jaga anak buah..huhuh cabutt...pemalas tahap gaban dia ni..ehehe..antara xtvt lain yang aku buat ialah..huhuhu..tunggu depan pintu umah untuk baling ayam jiran ngan selipar..hahaha..kejam tak? eheh..tak la, takkan la aku nk baling ayam ngan selipar kan..baling ngan lesung batu je..muahaa..jaat ni ayam2 kg ni, suka masuk lam umah kalo kita bukak pintu..ada je tempat nk port kan 'hasil' dia..menci aii tau..satu hal lak nk kena basuh tut dia tu..yekssss..

camni le rupa ayam tu bila tekejut ngan balingan aku yg sangat power itu..kehkeh..p/s: jgn isau ayam tu tak mati pun mahupun jadik cacat, sebab balingan aku selalunya tersasar..al-maklum je la..eheh peace..
 huhuu..tu je la xtvt aku kat kg kot..selain dari mengusik anak2 buah ku kasik melalak tak hengat..jangan dendam ngan acik ye..nanti acik banje eskrem koneto sorang satu ek..eheh..

p/s: tengah sangat merindui B n bucuk yang balik kg..bucuk mumy rindu sama kamu!!

No comments:

Post a Comment