Thursday, January 27, 2011

aku memang pemakan..so?

salam..ye ye..memang tu la tajuk entry kali ni..memang punnn aku sorang pemakan..bukan pemakan manusia tau..tapi pemakan makanan..i luv makanan..huhuhu..sangat suka makan..dan sangat suka jengok blog yang berkaitan makanan..huhuh especially blog DTS..uihhh sangat2 terliur kalo singgah kat web Abg Mat Gebu..bang mat..oo bang mat..apsal la kita tak berjiran ek..kalo la umah bang mat dekat, dah lama saya jadik pengunjung setia tau dak (wei wei..bang mat kenal ko pun tak..pasan jerk lebih !) well kengkawan, aku bukan setakat suka makan tapi aku pun suka gaks cuba memasak makanan..huhuhu..   sedap tak sedap blakang kira no..kiranya, orang2 yg ada kat umah aku a.k.a org2 kesayangan aku tu le yang jadik mangsa eksperimen masakan aku..huhuu..cian diorang ek..tapi takpe, mumy akan sentiasa memasak untuk korang selagi boleh..eheh..

kek besday my bucuk..aku yang buat..percaya tak? percaya tak? huhuhu..pasan! wei betul la..
erk..elo..elo..ape motif ko buat entry nih?..huhuh..motif? takder motif pun..sajer, tadi g jengok blog bang mat, skali dia masak - masak lemak le siap ada keledek lagi..waaaaaa sedap tu..tak kira, tak kira pas ni nak paksa B masakkan utk aku...pakar ni weh.. =) ( aku bab masak2 lemak nih, memang failed..)

No comments:

Post a Comment