Tuesday, January 25, 2011

CANTIK..

salam..salam..penah tak satu masa atau satu ketika korunk terpk..ermm kenapa la diri korunk tak secantik Rosliza ke (huhuhu..wink..wink), Nora Danish ke, Fasha Sendat Sandha ke, FL ke RCW kew..mesti besh jadik orang cantik kan..g mana semua orang tengok. kiranya orang akan perasan la..even ko lalu belakang pun orang akan pusing 360 darjah utk melihat kelibat ko..huhuh betul tak..aku mengaku la (jujur ni siap mengaku lagi..huhuh) penah la aku tertanya2 dan terpk2 apsal la aku dilahirkan tak cantik, putih gebu dan tinggi..aku ni bukan la nk menidakkan ciptaan dan kurniaan yang ALLAH dah beri pada aku..aku sangat bersyukur..sekurang2 nya aku masih lagi ada rupa..tak OKU..lengkap serba serbi, walopun idung aku tak berapa mancung..tak berapa ye, bukan tak mancung lansung (huhuhu..org kata anak mami sume idung terletak, tapi aku punya kes ade len skit..ehe) aku bersyukur masih leh bernafas dan tak yah usung botol oksigen kehulu kehilir..aku pk la kan, kalo ALLAH bagi aku semua yang aku nak mesti aku jadik lupa daratan kan..pakai kemain seksi2 ke, rambut blonde ke..haa betul tak..so aku besyukur la dengan apa yang aku ada..sekurang2 nya aku tak menyusahkan orang lain..ye dak? korunk camne? setuju tak? sila angkat tangan jika setuju..huhuhuh
p/s: ada orang kata muka aku ada iras pn emelda rosmila..huhu sama tak..sama tak?(aku tau..aku tau..korunk mesti nak muntah kan? huhuhu..ye la ye la..sila muntah skang!) siot je perasan kan...ehehe..

No comments:

Post a Comment