Thursday, January 13, 2011

banyak norr citer hantu skang..part I

salam ceria pagi khamis..huhu..amacam mood tempat keje ari nih? suka? menyampah? menci atau hepi yang di buat2..okeh korang jawab sendiri k..ekceli, pepagi ni aku nk utarakan skit perasaan tak puas ati aku kat stesen2 tv tempatan skang nih..tak abih2 nayang citer antu..yang bukan2 ditayangnya...haishh..sian kat anak aku (ehe..ke aku sebenarnya?), sampai kepanasan duk lam selimut sebab takmo tengok citer antu..dah le tayang muka antu tu semua buruk2..berdarah sana sini, siap lidah terjelir2 lagi..aiii huduh benor la..stresss aku tau dak..memang org tv tu dah takde citer ke nk buat..bikin orang nightmare je tau dak..buat le citer2 keinsafan ke, keagamaan ke..bukan la aku kata takder lansung citer2 bermoral ni, cuma kuantitinya sangat sikit..kira masih boleh dihitung ngan jari tangan plus jari kaki lagi la..banyak2 kan la citer yang bermotivasi nih..ni asik2 citer antu..antu..antu..meluat i tau dak..menci lak tengok..(pe susah tukar la channel kan?) a'ah memang la leh tuka channel..tapi asal tukar je citer seram, asal tukar je citer momok..kalau tak masa tu siaran citer antu, dia punya gazet aka iklan utk citer antu je dah leh paham keseluruhan citer antu tu..hah apa macam?

bukan tak percaya lansung tapi percaya sangat pun tak leh gaks..nanti jadi khurafat..dosa besar tu..haa..yang ni ada kes..

No comments:

Post a Comment