Thursday, January 13, 2011

Tutup aurat tapi..

Tutup aurat tapi...macam bukak je?


erkk..apa pandangan korang? bukanlah aku nk tunjuk baik tapi aku rasa ada yg tak berapa kena dalam pemakaian kaum2 perempuan skang...ye, aku tau aku pun pompuan jugak..aku pun suka jugak berpesen2 nih..adatlah kan, orang pompuan suka melawa2 kan..tapi pada pandangan aku yang ala2 kabur dan berkabus ni, kalau betul la kita nk menutup aurat, bukan hanya pakai tudung tak nampak rambut je..yg lain pun kena jaga jugak..macam, pakai kain takleh le nipis2, nampak susuk badan dan terbelah2 kainnya. dan yang tengah fofular skang nih, pakai legging..aii tak berkenan betul la aku tengok, orang pompuan yang bertudung bajet tutup aurat tapi pakai seluar ketat @ legging..tak sesuaii lansung..bagi aku la, kalau nk berlegging bagai baik tak yah bertudung..kalau sekadar nk bertudung ikut pesen..tak usah la..jangan la jadikan sangat fesyen yang tah kemana tu sebagai ikutan..nak berfesyen pun biar kena caranya..

ye..aku bukan baik sangat tapi aku cuba jadi baik..tak rugi saling mengingatkan..betul tak?

No comments:

Post a Comment