Monday, July 18, 2011

aok..aku yang kembali..

salam..setelah sekian lama..baru hari ni aku berkesempatan nak meng hapdet belog ku ini..hukhuk..aku memang sangat sibuk..pangg..adoii..ok ok aku tipu..aku memang sangat malas..ahah yang ni betul! memang sangat malas sampaikan nk pegi toilet pun bertahan2..hah amacam? betul punya malas kan? so hari ni aku telah mengazamkan diri aku utk mengemaskini (chehh ayat skema kunun) belog kesayangan aku nih..walopun aku tau takder sapa yang baca..tapi..ada aku kisah? huh! so apa yang aku buat sepanjang kehilangan dan ke tak update pan belog ni? banyakkkk sangat benda yang aku dah buat..banyak jugak la benda2 yang dah settle..for example..(hahahah..cakap omputih pulok..) aku dah pegi langkawi utk kursus, pegi PD2-3 kali, semua pasal keje, pegi melaka 2-3 kali ehh dua kali je, jugak utk keje n keje..dan yang terbaru dapat pegi PD utk kesekian kalinya..kali ni pegi keje plus dapat bawak orang2 kesayangan bercuti skali..kira 2 in 1 la..sambil menyelam minum air pastu kembong..sib baik tak lemas kan..hak hak..nanti aku update gambo yang tak seberapa, tu pun ihsan dari kamera sis fixa..:D.. ye la nak harapkan aku? mana la aku ada kamera..pakai pun enpon cap ayam jerk..ala yang tiga singgit tu..huhuhu..

ok..so skang aku nk citer n kongsi pengalaman pasal aku amik exam ape ntah sabtu lepas...ala exam yang mula dari pagi bawak ke petang tu..saper2 yang amik ari tu memang tau le exam ape..aku memang berjaya jawab dengan cemerlang la soklan2 tuh..tapi jawapan tu cemerlang ke idak aku tak tau aahh..tengok pada pemeriksa la..kalo dia kesian kat aku, dia kasik la lulus..(p/s: aku siap tulis lagi kat bawah kertas jawapan tu..encik/ puan pemeriksa yang baik hati budi, cantik dan bijaksana, tolonglah bagi markah yang kaw2 utk saya..saya pung nk lulus gaks exam nih.)..huhu..korang rasa pemeriksa tu bagi tak aku lulus..wink wink...memang tebiat ni aku tak leh ubah sejak sekolah sampai le skang..huhuh kalo lecturer aku dulu memang dah glemer dah aku...mana tak nya, satu kelas nanti heboh dek dia! padan muka aku kan...T_____T ...masa exam tu memang la sangat2 mengantukkan..walopun masa yang diberi memang singkat tapi aku sempat lagi kutuk2 pengawas peperiksaan tapi kutuk lam hati la..eheh tu tak kira fitnah kan? ehehe...mana tak nyer, seksi benor pakai nya...awok yang pompuan pun leh pandang 2-3 kali..yang laki? haishhhh..dose2.. apa ke salahnya pakai sopan skit...sejuk mata nengok nya...ermmmm..nak tegur deme dah besar panjang..bukan budak lagi..kalo tak, takkan le dapat jadik pengawas peksa kan? ok dah dah...cukup sesi kata mengata..hak hak hak...skang ni kan dah di tulis buku baru..so kurang kan mengata yer adik2...buku dok fresh lagi tu.. apa kata kita layan gambo2 kat bawah ni yer...

ni gmabar dengan bucuk kat PD. bucuk tamo amik gambo..tapi kena paksa tu yang jaidk camtu...mumy plak yg over..

ok peace2...

muffin baru buat semalam..gambar ehsan dari amoi yaya...hhuhuh

mama n bucuk..putih kan pasir kan PD nih..baru sedar...T_T

No comments:

Post a Comment