Monday, April 18, 2011

aku kembali..

salam..=)..dah nak dekat sebulan aku menyepi kan..korang rindu aku tak? muahahaha..perasan ler tuh! cepat betul masa berlalu..mak dah dekat sebulan pergi menemui penciptaNYA..ahh aku kangen sama mak..tapi apa daya, kena redha kan? time kasih buat B dan semua orang yang memahami dan juga yang tak berapa nak memahami situasi aku..skang aku nk mula balik berblog! keje pun tengah lenggang nih! so pe kata kita gosip2 nak? huhuhu..tengok tu asik nk  tambah dose jerk! uikss..pe ingat gosip tu pasal nak tambah dose jer ke? orang nak gosip2 pasal nasihat le!(ader kew?) ehehe..ade2..gosip kali nih pasal orang yang bodoh sombong..penah dengar tak kawan2? harus leyyy penah dengar kan! bodoh sombong nih memang hopeless le..dah le bOdoh dah tu sombong laks..nak2 laks tu kawan pulak dengan yang seangkatan dengannya..aduiyaiii bawak2 le bertobat..idup ni bukan lame nak berbodoh sombong bagai nih! akhirnya nanti kena gaks mintak tolong ngan orang lain kan? contohnya senang jerk, kalo skang nih ko sombong belagak bagai kat dunia nih..abis semua kawan2 opis, jiran2 ko nk sombong, pe ko ingat sok2 bila ko dah mati, ko leh ke mandi, kapan n talkin utk diri sendiri? tak bley der! semua kena orang lain buatkan! di ingatkan..orang lain akan buatkan..apa ke pekdah ko nk menyombong? asal sebab ko ada pangkat ke? wei wei, nombor yang ko ada tu tak besar mana le wei! ciput jer! so jangan le nk berlagak! (ehe emosi tengah tak stabil nih!) udah2 le berbodoh sombong tu yer! aku ngan ko kalo masuk tolilet, samer jerk taraf.."masuk tandas!" takde mane nya ko nk belagak!

* aku anti orang bodoh + sombong nih! nampak sangat buduh! * ~_~

2 comments: