Wednesday, April 27, 2011

boling time!

idup tamo le sedey2! walopun memang pun tgh sedey, buat2 le tak sedey! so disebabkan aku tamo sedey2 (brape banyak sedey daa..ehee..ok ok) so aku telah meramaikan umat2 manusia di pusat boling mid valley minggu lepas..sajer nak try test baling2, leret bola boling tuh (eh bukan ko masuk pertandingan puspanii...hey, sadap u!) ok ok aku masuk bertanding..even aku tau aku tak pandai main, tapi aku menggagahkan diri jugak main..ala bukan susah nor nak baling2 bola tu..cuma tahan seksa berat je la..abis bengkak ibu jari tangan ku..huhuhu...tak guno punya bola!..aku and team aku..main le dengan bersungguhnya dengan harapan dapat le bawak balik piala cinonet ala2 krsital tuh (comel gaks aa) tapi hampeh..mana nk menangnya, asal baling bola je ke laut peginye yob..teehee..masuk longkang jer..haiii tak menuju jalan yang lurus betul bola nih..tak makan saman betul..aku dah ringan2 pun tak jalan jugak..(oit2..aku ringan2kan tangan aku mengelap bola tuh! korang nih..blue minded aa...ish ish..=P) so jadiknya pertandingan hari tu, menjadi acara warming up je la..orang nak masuk bertanding berlatih bagai seminggu dua, ko idak..ari ni bertanding, masa tu jugak le ko nak berlatih..caishhh..hampess..huhu..walopun kalah, aku tamo kalah bergambar..ni hah gambar aku..teehee..

mari beramai2 buat peace sambil tunjuk gigi...ngeeeee

No comments:

Post a Comment