Thursday, April 28, 2011

ni nak gelar ape ek? ko memang zaman tok kaduk...

ok ok,saje nak letak gambar aku besar2..aku pun nak glam gaks cam adik yuyu zulaikha tu...huhuh..

dipetang yang hening nak hujan dan ditambah dengan para2 bos yang takder g meeting, maka aku pun nak le kongsi ngan korang satu cerita..huhu tapi kamu semua musti janji, jangan gelakkan aku sampai terguling2 cam tenggiling lak (ni aku pinjam ayat sinchan >_<)...

di zaman serba canggih manggih ni, aku bleh ketinggalan tatau ipad tu haper...huhu(kan kan aku dah cakap ngan gelaks kan aku...kaber le skit oiii..kemon la!)...bleh kengkawan opis bantai cakap aku idup lam zaman batu! pakai nak vogue tapi..ipad pun tatau ape menatang..kahkahkah...hapa la! siyes aku memang tatau, tapi setelah terhantuk baru terngadah maka aku pun dengan semangat baru, mensearch dan mentenet mencari apa kah itu  ipad..tehee..

  
ni le ipad..=P
ni adalah maksud ape itu ipad...aku maleh nak translate..korang paham2 kan sendri la..

The iPad (pronounced /ˈaɪpæd/, EYE-pad) is a line of tablet computers designed, developed and marketed by Apple Inc. primarily as a platform for audio-visual media including books, periodicals, movies, music, games, and web content. Its size and weight falls between those of contemporary smartphones and laptop computers. The iPad runs the same operating system as the iPod Touch and iPhone—and can run its own applications as well as iPhone applications. Without modification, and with the exception of websites, it will only run programs approved by Apple and distributed via its online store.

maka setelah mengetahui akan kegunaan mendalah ni..aku pun dengan penuh keazaman mahu mendapatkan satu..huhuhu..korang belikan bleh? hikhik...ko ni asik nk benda free jer...masuk jamban pun bayar oii... ~ sukati la! wekkkk ~

No comments:

Post a Comment