Wednesday, May 18, 2011

blog dah berabukss...

uhukss uhuksss...perghhh banyak giler habuk kat blog nih! mana tuan dia nih? pemaleh tul la...oit oit..aku ler tuan nya...nak habaq mai bahawasanya blog nih memang berabuks skit sebab bukan aku ni pemaleh ehehe kaber nih...sebabnya aku banyak giler keje nk kena buat..al maklum le, awal bulan kan..kang aku asik apdet blog jer..tak masuk plaks duit rakyat2 beta sekalian kan...huhu gan mare eekkk..nanti bila ai tak bz ai apdet yer (ni bajet pemes ni!)...pas pas ni banyak gambo yg aku nk upload...lam bz2 nih sempat gaks le aku g melepakkan diri kat langkawi..pegi bersama BFF tercayang..huhuhu..banyak wwoooo kenangan kat sana..kan ain kan...huhu..siot je gelakkan aku..dila, kalo nk tau citer, sila tanya ain..dia dapat berita mutakhir tuh..hakshaks..okehh..aku nk rehatkan otak aku yg penat nih jap, kang nk sambung buat keje balik..huhuhu sungguh berdedikasi kan aku nih...>.<

ce teka ape menatang tuh...huhuh sajer nk kasik otak korang laks yang penat..asik otak aku jer diperah!...huhuhuhu.-.saper betul aku kasik adiah!-

No comments:

Post a Comment