Thursday, May 19, 2011

ni bukan luahan hati...teehee

petang2 ni sajer nk release tension aku dengan menulis..ekceli benda ni aku nk citer pagi2 tadi lagik tapi disebabkan banyak keje + ada mesyorat (asik2 mesyorat kan..haishhh...) so aku tangguhkan la niat murni aku nih...so citer dia camnie...pagi tadi masa aku dapat bukak fb (apsal aku cakap dapat..sebab masa aku tengah taip entri ni fb ngok ngek tu dah kena blok plaks!..hampess la!) ada la sorang hamba ALLAH ni, tak perlu la aku sebut detail2 ek..saper terasa cam kena tu, maka dia la..dulu dia yang aku kenal, masa belum kawin memang seorang yang sangat menutup aurat..memang kalah la aku ..huhuhu..ye ye, aku tak tutup aurat sangat..ngaku2..

dia berstoking, tudung labuh dada dan juga pakai sarung tangan..memang aku salute abis la..baik budi pekerti cuma angin jerk banyak skit..teehee..tapi sejak2 dia dah kawin ni, aku dapat tengok la perubahan dia..sad to say, bukan ke arah kebaikan malah ke arah yang kurang baik..bukan nk menuduh laki dia tak ajar dia ngan baik, cuma dari penglihatan mata kasar pun kita dah bulih duga..baik atau tak..apakah baik didikan kalo dari menutup aurat yakni tidak pernah membuka tudung maka sekarang dengan selamba mengambil gambar tanpa tudung..memang la, lelaki skang ni semua nak kan pompuan yang vogue..haaa vogue la skarang, sok2 tau la korang vogue ke tak kat sana nanti..nih aku ingatkan jugak diri aku..bukan ingatkan korang2 jer..p/s: beb kalo pasni ko nk remove aku dari friends list ko, aku no hal..skurang2 nya aku tau ko dah baca n terasa bahawa aku memang tuju luahan ni kat ko dan ko menyampah kat aku..>..<

dan banyak lagi contoh yang aku dah lihat..semuanya kawan2 aku..dulu masa skolah, ayu jer bertudung. tapi bila semua dah bekerjaya dan kawin and ada anak, semua nk seksi2 tamo pakai tudung..baju laks kalo tak nampak lurah memang tak sah..aku tau wahai kengkawan semua, lurah2 anda memang dalam, tapi lagi baik kalo itu hanya jadi tontonan yang berhak sahaja..kalo anda semua nk buthurt laju2 sekarang silakan...

aku bercakap sebab aku rasa tetiba cam sedey laks jadik pompuan..(istifar banyak2 nih!) semua nk kena ikut rentak kaum adam walopun anda sedar benda tu x betul..memang betul syurga bawah tapak kaki laki anda tapi jangan la pakai klausa tu jer, tengok sama halal haram nyer..tak mati der kalo tak ikut cakap laki anda kalo memang betul benda tu salah..luahan ni harus baca tak wajib betul yer..aku ni hanya insan yang lemah, nak tegur depan2 kang korang saman aku, so yang paling mudah adalah menegur sebegini. kalo rasa nk terima, terimalah..kalo tamo takyah le amik peringatan...cuma berkongsi..teehhee

No comments:

Post a Comment