Saturday, May 21, 2011

#hari pertama..cabaran bermula.. :P

okey2..todays is day one..jom mulakan cabaran...*buat semua ni supaya blog aku tak berabuks2 dah..kes malas nak mop nih!*

# a picture of yourself with 10 facts.






well it's true that was me..ehem..ehem jangan tengok cek tadak mata noo..*puiii* sambung please.. di bawah ni adalah 10 fakta tentang aku yang patut korang tau...kah kah bajet pemes la ko! sadap uu..tampar laju2 karang nak?

1. aku bukan anak mami ~ aku anak mak ngan ayah aku jer...teehhee

2. true that i am saggi gurlzz..~ aku tau bulan doblas lambat lagik..sajer kabor awal2 supaya korang     dapat simpan duit banyok2 buat beli adiah kat aku nanti! ^__^

3. orang kata muka aku sombong but the facts is, muka jer sombong tapi aku peramah bai..

4. aku tak suka orang yang perasan cam bagus tapi hampess tak baguih lansung

5. i am single but my son called me mummy ~ sila jangan konpius, my son was adopted ( he is my BFF lovely son)

6. ada sorang BFF yang sangat setia dengan aku ~ walopun aku banyak buat dia kuar air mata T__T

8. oii ko dah ngelat satu nombor la.. uikssss...em sori..

7. aku tak suka kucing atau binatang yg berbulu ke, bergigi tajam ker tapi aku lagi tak suka pada orang yg tak suka kucing pastu siap sepak2 lagi...budus la orang2 camtu..

8. sangat sukakan baby..sebab baby selalu comel & bau wangi jer..~yes, em talking to u baby..chill up please xoxo~

9. akan cepat nanges bila tengok citer2 yang tacing2 ~ bila ada orang pasan, cepat2 gosok mata cakap ada habuk masuk...teehheee..pecah rahsia aku~

10. peberet pilem ialah titanic...muahahahaha...dah tgk 8 kali kat wayang pun, bila tv3 tayang semula still nak tengok jugak, siap gaduh rebut2 remote control lagiks...wuwuwuuuuu..

okeh siap suda...so korang camner? dah baca jgn gelakkan aku berguling2 laks...senyum simpul cam kambing dah la...=P

2 comments: