Friday, May 20, 2011

jangan le annoying sangat der!

ari jumaat ni tamo bebel banyak2..sob sob..tapi kena gaks membebel sebab tu kira cam hobi aku la...tehee  ok ok cukup2 mengutuk diri sendiri..hidup ni kita tak bley straight sangat..i means bukan suh korang bengkang bengkok kan hidup korang cuma..chill up beb! hidup bukan lama utk ditangisi..takat kena kutuk belakang2 tu buat duno je la kan...apa nak butthurt laju2..buat sakit ati jer kan?? tul tul? kalo orang tanya aku, aku nk hidup yang macam mana kalo diberikan pilihan, hanya satu jawapan jitu aku..aku nk enjoy hidup aku skang! sangat2..aku tamo impikan hidup utk jadik cam orang lain...ape korang pk best ke idup jadik cam orang lain..tiap2 hidup pun ada liku2 nya masing2..tipu la kalo kata tak kan? tampar laju2 nak? so aku sangat2 menghargai hidup aku..tapi lagik best la kalo aku ader duit banyaks kan..leh tolong orang2 susah..*impian nih semua orang pun cakap..tapi bila duit depan mata..huh...habuksss!* tehee...
aku tamo jadik orang yang annoying...lagik teruk kalo semua orang pun cam tanak kawan ko..bila kawan2 ko tengah gelak, bila ko datang jer..suma pun senyap cam malaikat lalu..nak nak? aku tanak..simpang le malaikat 44..malu wooo kalo jadik camtu..rasa cam kepala nk sedut masuk lam badan cam kura2 jerk..so aku rasa kalo kita tamo di buat camtu, maka tak usah la kita sangat2 meninggi diri ke, bossy sangat ke and etc..hidup ni ibarat putaran roda..tak selama2 kita kat atas..ada masa kita ke bawah jugak..percaya lah..kalo skang kita keje bawah2 jer, di izinkan ALLAH sok lusa kita pulak jadik bos..tak sapa tau..

 arnab dan kura2..nampak comel kan..tersirat nih..tersirat..

No comments:

Post a Comment